Kurslar Açılış – Erkən müdaxilə və aşkarlama Əlilliyin Ailə və Cəmiyyət Kontekstində AnlaşılmasıƏlilliyin Ailə və Cəmiyyət Kontekstində Anlaşılması Aktiv Dinləmə- Ailələrlə, İcmalarla Və Mütəxəssislərlə İş Mühit və Uşaqlıq Təcrübəsinin Uşağın İnkişafına Təsiri Deklarativ Ünsiyyət – Uşaq Və Ailələr İlə Ünsiyyətdə Praktiki Bacarıqlar Erkən Yaşlarda böyümə və İnkişaf – İnteqrasiya Olunmuş Yanaşma Erkən Uşaqlıq Dövründə Əlilliyin Anlaşılması (Autizm Spektrum Pozuntusu, Diqqət Əksikliyi və Hiperaktivlik Sindromu) Skrininq, Qiymətləndirmə, İnkişafın dəyərləndirilməsi – Uşaq Haqqında Məlumatın Toplanması Erkən Uşaqlıq Dövründə Əlilliyin Anlaşılması (Uşaq Serebral İflici, Down sindromu) Özünü-requlyasiyaya Təşviq Etmə Texnikaları və Davranışın İdarə Olunmasında Ailələrin Dəstəklənməsi Davranış Məsələləri və İdarəetmə Yanaşması Strukturlaşdırılmış Oyun üçün Bacarıq və İdeyalar İnkişaf Geriliklərinin və bacarıqların funksional Qiymətləndirilməsi Strukturlaşdırılmış Oyun – Əqli, Fiziki və Emosional İnkişafı Optimallaşdırmaq Strukturlaşdırılmış Oyun üçün Bacarıq və İdeyalar Hərəkət vasitəsilə öyrənmə imkanlarının artırılması Erkən Yaşlarda Nitq İnkişafı Nitq İnkişafını Asanlaşdıran və Ünsiyyəti Optimallaşdıran Praktiki Bacarıqlar Qiymətləndirmədən Müdaxiləyə – Qiymətləndirmə Məlumatlarından istifadə Etməklə Oyun-Əsaslı İnkişaf Planı Hazırlamaq Oyun: Qrup Məşğələ Sensor Proseslərin Anlaşılması və Sensor Qıcığlandırıcılara Cavab İnklüziya Davranışla Bağlı Çətinliyi olan Uşaqları Necə Başa Düşməli və Dəstək GöstərməliDavranışla Bağlı Çətinliyi olan Uşaqları Necə Başa Düşməli və Dəstək Göstərməli