Skip to content
  • Facebook
  • Instagram
  • 0124972519
  • info@ched.az
Logo
Logo
  • Haqqımızda
  • Müəllimlər
  • Kurslar
  • Əlaqə
  • Azərbaycan dili
    • English
  • LMS
  • Qeydiyyat

Ana Səhifə

Kurslar

Kursayazılın
  • Açılış – Erkən müdaxilə və aşkarlama
  • Aktiv Dinləmə- Ailələrlə, İcmalarla Və Mütəxəssislərlə İş
  • Ana Səhifə
  • Davranış Məsələləri və İdarəetmə Yanaşması
  • Davranışla Bağlı Çətinliyi olan Uşaqları Necə Başa Düşməli və Dəstək Göstərməli
  • Deklarativ Ünsiyyət – Uşaq Və Ailələr İlə Ünsiyyətdə Praktiki Bacarıqlar
  • Erkən Uşaqlıq Dövründə Əlilliyin Anlaşılması (Autizm Spektrum Pozuntusu, Diqqət Əksikliyi və Hiperaktivlik Sindromu)
  • Erkən Uşaqlıq Dövründə Əlilliyin Anlaşılması (Uşaq Serebral İflici, Down sindromu)
  • Erkən Yaşlarda böyümə və İnkişaf – İnteqrasiya Olunmuş Yanaşma
  • Erkən Yaşlarda Nitq İnkişafı
  • Əlaqə
  • Əlilliyin Ailə və Cəmiyyət Kontekstində Anlaşılması
  • Haqqımızda
  • Hərəkət vasitəsilə öyrənmə imkanlarının artırılması
  • İnkişaf Geriliklərinin və bacarıqların funksional Qiymətləndirilməsi
  • İnklüziya
  • Kurslar
  • Müəllimlər
  • Mühit və Uşaqlıq Təcrübəsinin Uşağın İnkişafına Təsiri
  • Newsletter
  • Newsletters
  • Nitq İnkişafını Asanlaşdıran və Ünsiyyəti Optimallaşdıran Praktiki Bacarıqlar
  • Oyun: Qrup Məşğələ
  • Özünü-requlyasiyaya Təşviq Etmə Texnikaları və Davranışın İdarə Olunmasında Ailələrin Dəstəklənməsi
  • Qeydiyyat
  • Qiymətləndirmədən Müdaxiləyə – Qiymətləndirmə Məlumatlarından istifadə Etməklə Oyun-Əsaslı İnkişaf Planı Hazırlamaq
  • Sensor Proseslərin Anlaşılması və Sensor Qıcığlandırıcılara Cavab
  • Skrininq, Qiymətləndirmə, İnkişafın dəyərləndirilməsi – Uşaq Haqqında Məlumatın Toplanması
  • Strukturlaşdırılmış Oyun – Əqli, Fiziki və Emosional İnkişafı Optimallaşdırmaq
  • Strukturlaşdırılmış Oyun üçün Bacarıq və İdeyalar
  • Strukturlaşdırılmış Oyun üçün Bacarıq və İdeyalar

Copyright ©2025 Childhood Health, Education and Social Development – CHED . All rights reserved. Powered by WordPress & Designed by Bizberg Themes